آخرین اخبار
کد مطلب: 146863
ياداشت/
جهاد تبيين، بيان منصفانه و آگاهانه حقايق همراه با بينش و بصيرت است.
تاریخ انتشار : 1400/12/02 12:47:49
نمایش : 531
وقتي پاي جنگ در ميان باشد، دشمن با تمام وجود و با توسل بر هر ابزاري حتي ناجوانمردانه در صدد ضربه زدن است، اما در اين جنگ ملتي پيروز است که روش هاي جنگي دشمن را بشناسد، ملتي که مي داند دشمن احساس خطر کرده و هر لحظه مرگ خود را نزديک تر مي داند و در حال دست و پا زدن براي فرار از مرگ است، بايد هوشيار باشد و اسير ترفندهاي دشمن نشود.
وقتي پاي جنگ در ميان باشد، دشمن با تمام وجود و با توسل بر هر ابزاري حتي ناجوانمردانه در صدد ضربه زدن است، اما در اين جنگ ملتي پيروز است که روش هاي جنگي دشمن را بشناسد، ملتي که مي داند دشمن احساس خطر کرده و هر لحظه مرگ خود را نزديک تر مي داند و در حال دست و پا زدن براي فرار از مرگ است، بايد هوشيار باشد و اسير ترفندهاي دشمن نشود.

تبيين حقايق براي جلوگيري از حاکم شدن دروغ و تاريکي مسئله اي بود که مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)، از دهه ۸۰ در ديدار با مسئولين بر آن تاکيد مي کرد، شايد در آن زمان کمتر کسي به اين مسئله توجه کرده بود، کسي اهميت مسئله را نمي دانست اما رهبر فرزانه انقلاب به اهميت موضوع پي برده بود، دشمني که از ابتداي انقلاب با جنگ نظامي، تانک و موشک، قتل و عام و ترور نتوانست انقلاب اسلامي را متوقف کند دست از دشمني و جنگ بر نداشت و از همان ابتدا در کنار جنگ نظامي، اقتصادي، رواني، سخت، نرم و... جنگ بزرگ ديگري به راه انداخت و آن تحريف حقايق بود، دشمن افکار عمومي جوانان را هدف قرار داد و موشک هاي دشمن آماده بمباران افکار نسل جوان شد.

رسانه هاي ماهواره اي و فضاي مجازي زمينه بمباران فکري را فراهم کردند و عدم تمايل جوانان به مطالعه تاريخ و ضعف کتابخواني در کشور باعث شد موشک هاي دشمن هر روز با تجهيزات بيشتري به افکارعمومي نسل جوان حمله کند به گونه اي که هر چه در رسانه هاي بيگانه يا فضاي مجازي و حتي شايعات در فضاي حقيقي توليد مي شد به عنوان خوراکي به نسل جوان تزريق شد اين در حالي بود که حقايق مظلومانه دفن مي شد و دروغ و تهمت صحنه جنگ را به نفع خود تغيير مي داد اما طرح مسئله جهاد تبيين توسط مقام معظم رهبري بسياري از نقشه هاي دشمن را نقش بر آب کرد.

جهاد تبيين يعني منصفانه تاريخ قبل و بعد از انقلاب اسلامي را مطالعه کردن، دستاوردهاي انقلاب را ديدن، يعني اينکه بدانيم چرا کودک ۱۱ ساله اسلحه به دست گرفته و در ميدان جنگ‌ با يکي از قدرتمندترين حاکمان فاسد جهان(صدام)، جنگيد؟ چرا سردار بزرگ اين کشور که در دفاع از انسانيت در دفاع از مرزهاي اين سرزمين لحظه اي چشم بر هم نگذاشت بايد به دست تروريست هاي آمريکايي به شهادت برسد؟ چرا رئيس جمهور فاسد (ترامپ) آمريکا، علنا اعلام کند که دستور به شهادت رساندن سردار ايراني را داده اما همچنان عده اي بهشت گمشده خود را آمريکا مي دانند؟ جهاد تبيين يعني درست انديشيدن و درست تصميم گرفتن، يعني اينکه وجدان، غيرت و انسانيت را به چند کليپ ساخته شده توسط رژيم کودک کش صهيونيستي نفروختن!

سياست چيزي نيست که با چند کليپ و تحريف تاريخ در مورد آن قضاوت کرد، سياست به بينش، بصيرت و سواد نياز دارد، اينکه عده اي  با ديدن يک کليپ احساس مي کنند مورخ و استاد هستند اين يعني همان برنامه اي که دشمن براي نسل جوان اين کشور تدارک ديده است، اما جهاد تبيين از جوان ايراني مي خواهد واقع بين باشد، اهل مطالعه باشد و حقايق را کشف کند، اسير جنگ رواني دشمن نشود و بداند که دشمن دشمن است و هرگز دوست نخواهد شد.

دشمن نفوذ و تسلط بر اين خاک را مي خواهد، محور شياطين و همه متحدين آنها بيش از ۴۰ سال است که از اين انقلاب احساس خطر مي کنند، دشمن از روحيه جوان ايراني هراس دارد اما دست از برنامه هاي خود نخواهد کشيد، دشمن به جواني که به سادگي فريب مي خورد دلبسته است اما نمي داند اين ملت و اين جوانان جان مي دهند اما يک سانت خاک نخواهند داد، جوان ايراني باهوش است همانطور که همت ها، باکري ها، خرازي ها، ارجمندها، سليماني ها و هزاران سردار ديگر ايستادند و دشمن را تسليم کردند قطعا امروز جوانان نسل نو انقلاب با لبيک به رهبري خردمند و جهاد تبيين و روشن کردن حقايق دشمن را رسوا و نااميد مي کنند.

به جرات جمهوري اسلامي ايران يکي از مقتدرترين نظام ها در بيش از ۲ قرن اخير است، کشوري که با وحشتناک ترين تحريم هاي تاريخي با رهبري خردمند و ملتي شجاع در مقابل ابرقدرت هاي زمان ايستاده و هر روز بيشتر به يک قدرت جهاني نزديک مي شود.

جهاد تبيين فرمولي براي پيروزي در جنگ نرم همه جانبه محور شياطين است، جهاد تبيين بيان منصفانه و آگاهانه حقايق در کمال بينش و بصيرت است.

به اميد اقتدار بيش از پيش ايران و مردمي که شايسته بهترين ها هستند.

يادداشت از محمد رضا عسکري ارمندي کارشناس ارشد علوم سياسي
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس